مهندسانه

آشنایی با تجهیزات مخابراتی و راه اندازی و کاربری آنها

مهندسانه

آشنایی با تجهیزات مخابراتی و راه اندازی و کاربری آنها

در این وبلاگ انواع تجهیزات اکتیو مخابراتی نام برده می شود. با کارایی آنها و چگونگی نصب و راه اندازی شان آشنا میشویم. و همچنین فروشگاه های معتبر و مراکز خدماتی حرفه ای برای خرید و راه اندازی ویپ VOIP ، سیپ ترانک، انواع مرکز تلفن و ... معرفی میگردد.

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

دستگاه ضبط مکالمات چیست؟

zoha mohandes | جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲ ب.ظ

دستگاه ضبط مکالمات چیست

به زبان ساده دستگاه ضبط مکالمات تلفن ، دستگاهی است که تمامی مکالمه های  ورودی و خروجی بر روی یک یا چند خط تلفن ثابت و یا بیسیم را بر روی یک حافظه ذخیره می‌نماید.
کاربر می تواند با مراجعه به آن، فایل‌های ضبط شده را کنترل و مدیریت نماید.

  • zoha mohandes

ویژگی های تلفن ویپ چیست؟

zoha mohandes | سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۳ ب.ظ

ویژگی های مرکز تلفن ویپ

فناوری ویپ جدیدترین متد استفاده شده در زمینه ارتباطات تلفنی است که با انتقال صدا در شبکه و اینترنت با کمک TCP/IP توانسته است جایگزینی عالی برای تلفن های آنالوگ معمول باشد. دلیل این جایگزینی ویژگی های متعدد و مفیدی است که در تلفن ویپ وجود دارد. نمونه ای از این ویژگی ها از قرار زیر هستند:

  • zoha mohandes

تلفن ویپ چیست؟

zoha mohandes | شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ب.ظ

ویپ چیست

تلفن ویپ (VOIP) مخفف Voice Over Internet Protocol متدی هست که از چندین تکنولوژی استفاده می کند برای انتقال ارتباطات صوتی و تصویری (چند رسانه ای) از طریق IP در شبکه‌های کامپیوتری و اینترنتی.
به زبان ساده با این فناوری صدا و تصویر توسط IP بر روی بستر شبکه و اینترنت منتقل شده و چون در قالب سیگنال های دیجیتالی است محدودیت های تلفن آنالوگ سنتی را ندارد. ویپ شامل هر سیستمی است که مبتنی بر آی پی باشد و بتوان سیستم ارتباطی صوتی روی آن برقرار نمود.

  • zoha mohandes