مهندسانه

آشنایی با تجهیزات مخابراتی و راه اندازی و کاربری آنها

مهندسانه

آشنایی با تجهیزات مخابراتی و راه اندازی و کاربری آنها

در این وبلاگ انواع تجهیزات اکتیو مخابراتی نام برده می شود. با کارایی آنها و چگونگی نصب و راه اندازی شان آشنا میشویم. و همچنین فروشگاه های معتبر و مراکز خدماتی حرفه ای برای خرید و راه اندازی ویپ VOIP ، سیپ ترانک، انواع مرکز تلفن و ... معرفی میگردد.

طبقه بندی موضوعی

دستگاه ضبط مکالمات چیست؟

zoha mohandes | جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲ ب.ظ

دستگاه ضبط مکالمات چیست

به زبان ساده دستگاه ضبط مکالمات تلفن ، دستگاهی است که تمامی مکالمه های  ورودی و خروجی بر روی یک یا چند خط تلفن ثابت و یا بیسیم را بر روی یک حافظه ذخیره می‌نماید.
کاربر می تواند با مراجعه به آن، فایل‌های ضبط شده را کنترل و مدیریت نماید.

 

دستگاه ضبط مکالمات چه اهمیتی دارد؟

امروزه در اکثر سازمان‌ها و شرکت‌ها با تعدد کارکارکنان و همچنین افزایش قابل توجه تماس‌های تلفنی، لزوم استفاده از سیستم‌های مستند سازی اتوماتیک ارتباطات مخابراتی اهمیت خاصی پیدا کرده است.
همانطور که امروزه مقوله مستند سازی صوتی (Voice Logging) یکی از ابزارهای کاربردی بسیار مهم در سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌هایی است که در زمینه افزایش رضایت مشتری قدم نهاده‌اند، دستگاه ضبط مکالمه نیز در سیستم‌های مدیریت اطلاعات بسیار کار آمد بوده و امکان ضبط و ردیابی کلیه تماس‌های تلفنی را برای مدیـران موفق و معتقد به سیستم مشتری مداری فراهم می آورد.

 

منبع: صوت ارتباط

  • zoha mohandes

دستگاه ضبط مکالمات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی