مهندسانه

آشنایی با تجهیزات مخابراتی و راه اندازی و کاربری آنها

مهندسانه

آشنایی با تجهیزات مخابراتی و راه اندازی و کاربری آنها

در این وبلاگ انواع تجهیزات اکتیو مخابراتی نام برده می شود. با کارایی آنها و چگونگی نصب و راه اندازی شان آشنا میشویم. و همچنین فروشگاه های معتبر و مراکز خدماتی حرفه ای برای خرید و راه اندازی ویپ VOIP ، سیپ ترانک، انواع مرکز تلفن و ... معرفی میگردد.

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،محمود صیاد بورانی مسئول میز خدمت جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: با هدف سهولت بخشیدن به ارتباط ارباب‌رجوع با سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، اقدام به راه‌اندازی تلفن گویا و مشاوره تلفنی در این سازمان شده است به طوری که بهره‌برداران و متقاضیان بدون مراجعه حضوری، از طریق سامانه تلفن گویا می‌توانند به راحتی اطلاعات و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

صیاد بورانی با بیان اینکه تلفن گویای سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به شماره ۳۳۱۳۷۰۰۰ آماده ارایه خدمات به متقاضیان و بهره‌برداران است، به امکان ضبط پیام‌های صوتی در این سامانه اشاره کرد و افزود: با گردآوری و طبقه‌بندی روزانه پیغام‌های ضبط شده در صندوق صوتی این سامانه و ارجاع آن به واحد‌های تخصصی، پاسخ مورد نظر را دریافت کرده و از طریق شماره تلفنی که در انتهای پرسش قیده شده به متقاضی اعلام می‌شود.

وی مشاوره تلفنی و استعلام غیرحضوری درباره نحوه صدور انواع مجوز‌ها و طریقه دریافت مجوز‌های مربوطه را از دیگر امکانات این سامانه برشمرد و خاطرنشان کرد: در این بخش نیز برای آشنایی متقاضیان فعلا یکسری مشاوره‌های ثابت در زمینه دریافت مجوز برای فعالیت‌های دامداری، تولیدات گیاهی، صنایع تبدیلی و غذایی، امور اراضی و آب و خاک گنجانده شده است.

بورانی بیان کرد: مردم و بهره‌برداران می‌توانند به منظور خدمات‌رسانی بهتر و شفاف‌تر، نظرات و رهنمود‌های خود را از طریق ارسال پیام صوتی، فرم‌های نظرسنجی الکترونیکی و یا فرم‌های انتقادات و پیشنهادات الکترونیکی با کارشناسان میز خدمت در میان بگذارند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

  • zoha mohandes

ضبط صدای افراد هنگام مکالمه تلفنی دو سال حبس دارد

zoha mohandes | يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۳۲ ب.ظ

به گزارش بولتن نیوز، موضوع ضبط صدای افراد هنگام مکالمه تلفنی و حضوری مسئله‌ای است که معمولاً خود افراد از ضبط شدن صدایشان و جمع کردن مدارک علیه خودشان مطلع نیستند و این امر با حضور نرم‌افزارهای متعددی در ایران نیز رواج پیدا کرده است و بسیاری از افراد هنگام مکالمات تلفنی صدای طرف مقابل را بدون اجازه فرد موردنظر ضبط می‌کنند که البته قانون مجازات اسلامی درباره ضبط یا شنود غیرقانونی مطالبی را ذکر کرده است که افراد درصورت متوجه شدن می‌توانند از طرف مقابل خود شکایت کنند.

در همین خصوص، علی عابدینی درباره اینکه آیا ضبط کردن صدای افراد هنگام مکالمه تلفنی جرم تلقی می‌شود یا خیر؟ اظهار کرد: این موضوع در حیطه جرائم رایانه‌ای قرار می‌گیرد و برای افرادی که به‌صورت غیرقانونی اقدام به شنود می‌کنند، مجازات‌هایی را درنظر گرفته است؛ البته در برخی مواقع با اجازه دستگاه قضائی، مکالمات برخی از افراد شنود می‌شود که طبیعی است در این صورت جرمی اتفاق نیفتاده است.

این وکیل دادگستری ادامه داد: بحث ما درباره مردم عادی است که بدون اجازه طرف مقابل اقدام به ضبط مکالمات می‌کنند که قانون‌گذار در این باره نظر خود را بیان کرده و افراد خاطی را برای اولین بار به ۶ ماه تا دو سال حبس و جزای نقدی تا چهل میلیون ریال محکوم می‌کند؛ حال اگر این اقدامات به‌صورت سازمان‌یافته صورت گرفته باشد افراد خاطی به ۱۶ ماه تا دو سال حبس و جزای نقدی و در برخی موارد و بر اساس نظر قاضی به هر دو مجازات محکوم خواهند شد.

وی تصریح کرد: اگر افراد برای چندمین بار دست به این اقدام بزنند علاوه بر مجازات حبس و جزای نقدی از خدمات الکترونیکی نیز محروم خواهند شد لذا اکثر مردم درباره این قانون اطلاع کافی ندارند و از طرفی سودجویان نیز از این امکان علیه افراد استفاده می‌کنند؛ مردم باید آگاه باشند که شنود غیرقانونی از آنها می‌تواند مجازات‌هایی را برای فرد خاطی داشته باشد.

بر اساس این گزارش، با به‌روز شدن امکانات الکترونیکی و ظهور نرم‌‌افزارهای موبایلی در این خصوص، برخی از مردم از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند که در صورت شنود غیرقانونی از افراد، مجازات‌های سنگینی در انتظار آنها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آنا

  • zoha mohandes