مهندسانه

آشنایی با تجهیزات مخابراتی و راه اندازی و کاربری آنها

مهندسانه

آشنایی با تجهیزات مخابراتی و راه اندازی و کاربری آنها

در این وبلاگ انواع تجهیزات اکتیو مخابراتی نام برده می شود. با کارایی آنها و چگونگی نصب و راه اندازی شان آشنا میشویم. و همچنین فروشگاه های معتبر و مراکز خدماتی حرفه ای برای خرید و راه اندازی ویپ VOIP ، سیپ ترانک، انواع مرکز تلفن و ... معرفی میگردد.

طبقه بندی موضوعی

ارتقای شبکه دیتای مرکز تلفن ثابت شهر امام دزفول

zoha mohandes | جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴ ب.ظ

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه و ارتقای شبکه دیتای مرکز تلفن ثابت شهر امام از توابع دزفول با انجام عملیات فنی و افزایش پهنای باند خبر داد.

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان درخصوص استفاده از سرویس‌ها و محصولات و ارتقای کیفیت و سهولت دسترسی به سرویس‌های دیتا، شبکه دیتا در مرکز تلفن ثابت شهر امام از توابع شهرستان دزفول توسعه یافت.

او افزود: این عملیات با تلاش کارشناسان و متخصصان حوزه شبکه مخابرات منطقه خوزستان با انجام عملیات فنی و افزایش پهنای باند این مرکز از ۲ لینک ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه به GE (یک گیگابیت بر ثانیه) انجام شد.

فلاح زاده اظهار داشت: با توسعه دیتا و افزایش ۵ برابری سرعت پهنای باند در مرکز تلفن ثابت شهر امام، امکان ارائه خدمات بر بستر اینترنت باند پهن به مشتریان و متقاضیان اینترنت خانگی با کیفیت مطلوب و سرعت بالا فراهم شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به توسعه ظرفیت این مرکز به یکهزار و ۸۸ پورت و توسعه شبکه ارتباطی در مناطق مختلف استان، تصریح کرد: مشترکان تلفن ثابت مرکز شهر امام برای بهره مندی و استفاده از شبکه دیتای ثابت (اینترنت خانگی) می‌توانند با سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته ۲۰۲۰ تماس بگیرند و نسبت به ثبت نام اینترنت بر بستر تلفن ثابت با سرعت بالا و بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی